Laadunhallinta
Laadunhallinnan tavoitteena on varmistaa, että tuotteemme ovat elintarviketeollisuuden FSSC 22000 standardin mukaisia. Vaatimuksenmukaisella pakkausratkaisulla pystytään minimoimaan elintarvikkeen hävikki ja tukemaan kestävän kehityksen mukaista toimintaa.
Share
Asiakaslähtöisyys
Laatujohtaminen
Asiakaslähtöisyys
Asiakaslähtöisyys tarkoittaa meille sitä, että tunnemme asiakkaidemme tarpeet ja mitä asiakkaamme meiltä haluavat. Näin osaamme auttaa heitä menestymään. Asiakaslähtöisyys on toimintamme lähtökohta ja yksi arvoistamme.
Laatujohtaminen
Laatujohtaminen on integroitu laatujärjestelmän kautta kaikkeen toimintaamme, prosessien jokaiseen vaiheeseen. Tuotteidemme ja toimintamme korkea laatu ohjaa kaikkea tekemistämme.